Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Amivali

23. 5. 2008 13:44
Kde jste, šlechetní viníci?

Gratuluji nejen k povedenému článku, ale především k poměru 50:50 pokud jde o setkávání se se zodpovědnými viníky na cestách. Na to, že jsem aktivní řidička už hoooodně dlouho, jsem žádný vzkaz za stěračem nikdy nenašla. A přitom by se důvodů našla spousta! Naposled před měsícem, kdy si nějaký sběratel německých autoznaček  rozšířil svou sbírku i o logo z mého "mazlíka"Rv. Ale pravda - jako by se stalo, kdyby mi nechal za stěračem papírek se vzkazem "trumpeto, příště parkuj na přehledném místě a ne na konci ulice", vyšlo by to stejně. Proto tímto zdravím všechny podobné sběratele autodoplňků, kterým děkuji za lekci ze zkušenostně/zážitkového učení. Od té doby parkuji jen tam, kde je na auto vidět8-o. p.s. pro jistotu mám jeden odznáček na kapotu doma v šuplíku. Co kdyby.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 299
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3499x
Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!