Na cestách

Roman Potoczný

Regiojet - pohodová cesta vlakem

Vlak přijíždí včas, projíždí stanicemi včas a dojíždí do cíle včas. Je důkladně uklizený, vonící, sedadla pohodlná, personál sympatický. Na každém kroku důkaz příjemného pohodlí, které neurazí a slouží svému účelu, pokud možno zpříjemnit cestujícím dlouhou cestu. To je Regiojet ...

8.11.2011 v 12:05 | Karma článku: 30.63 | Přečteno: 2111 | Diskuse

Roman Potoczný

České dráhy, zadarmo drahý

Zpoždění vlaků je v naší republice pověstné natolik, až vznikl vtip, že pokud budou pracovníci Českých drah stávkovat, nesmí vlaky jezdit celý den, aby bylo zřejmé, že jde o stávku, nikoliv o zpoždění ...

12.8.2010 v 9:20 | Karma článku: 28.30 | Přečteno: 2776 | Diskuse

Roman Potoczný

Nemyslíš, zaplatí(š) aneb "hlavně za volantem nespi, ty vole!"

... "fuj! ... Dnešní ráno mi byl čert dlužen. Ještě, že zazvonil budík. Nemám rád tyhle strašidelný sny." Převaluji se z boku na bok a doufám, že zvolna probouzená mysl přemluví můj líný zadek, aby se zvednul z postele a vyrazil na cestu. Je pár minut po čtvrté hodině ranní ...

6.8.2009 v 8:55 | Karma článku: 38.02 | Přečteno: 6439 | Diskuse

Roman Potoczný

Matematická jistota aneb Létání zabíjí!

"Ale říkal jste, že se tahle loď nemůže potopit?" ... "Ujišťuji Vás, pane, že může. Je ze železa. Titanic půjde ke dnu, to je matematická jistota" ...

17.6.2009 v 14:55 | Karma článku: 39.56 | Přečteno: 10171 | Diskuse

Roman Potoczný

Ave D1! Jedoucí na smrt Tě zdraví

... ranní zprávy ... "o víkendu bylo 10 mrtvých, včera 5 dalších" ... "od rána jsou dvě nehody, rozmlátil se kamion, zabil motorkář" ... Situace na našich silnicích je zoufalá a "Šťastnou cestu" už dávno přestala být fráze.

30.7.2008 v 6:59 | Karma článku: 25.33 | Přečteno: 2216 | Diskuse

Roman Potoczný

ME2008: Přijel jsem, viděl jsem ... zvítězil fotbal

Když mi před několika týdny kamarád nabídl, abych s ním jel na ME ve fotbale do Ženevy, ani na chvíli jsem nezaváhal. Fotbal je nejpopulárnějším sportem na světě a mistrovství Evropy, stejně jako každý jiný šampionát, jeho oslavou. Dnes můj pobyt v Ženevě končí, jsem, stejně asi jako ostatní fanoušci, smutný z včerejší prohry našich fotbalistů s Portugalci, ale šťastný, že jsem mohl při tom ...

12.6.2008 v 11:20 | Karma článku: 17.35 | Přečteno: 1739 | Diskuse

Roman Potoczný

Stopařův průvodce po Stodolní

Stodolní ulice v Ostravě je epicentrem ostravské zábavy. Zároveň je jedinou ulicí v republice, která, pro svůj význam, získala vlastní vlakovou zastávku a stala se tak, pro neobyčejnou koncentraci zábavy na minimálním prostoru, v celé republice pojmem ... Všichni znají mýty, chce znát realitu? ...

6.6.2008 v 8:15 | Karma článku: 23.12 | Přečteno: 5429 | Diskuse

Roman Potoczný

O neopatrnosti, ohleduplnosti a trojím poučení

Zadrnčel telefon. "Romane, mám pro Tebe špatnou zprávu. Máš nabourané auto. Není to moc, ale předek je zničený. Za stěračem máš lístek. Přijď se podívat." Vstal jsem od rozdělané práce a zamířil na parkoviště. Měl bych nadávat jak "ostravský" špaček, ale už jsem si, tak nějak, zvykl. V hlavě se rozběhl kolotoč myšlenek vyčíslující, kolik to zase bude stát zbytečného vyřizovaní a pravděpodobně i peněz ...

4.5.2008 v 17:14 | Karma článku: 17.82 | Přečteno: 1811 | Diskuse
VIP
Počet článků 299 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3499


Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!