Knihy

Roman Potoczný

David Rath lže jako když Petra Paroubková tiskne

Nestává se často, aby kriminálník napsal knihu. Jistě, v minulosti psali ve vězení i De Sade, Hitler, Fučík, tak proč by nemohl psát Dr. David Rath? S vědomím unikátnosti knihy jednoho z dlouholetých, předních, českých politiků jsem si zašel jeho knihu koupit. Nečekal jsem zázrak, ani radikální odhalení, ale i tak mě bývalý ministr zdravotnictví, hejtman a stále ještě poslanec, jako autor i politik zklamal.

10.10.2012 v 22:55 | Karma článku: 25.81 | Přečteno: 1884 | Diskuse

Roman Potoczný

Vše, co jste chtěli vědět o filmu, ale báli jste se zeptat

"Slavná světová filmová klasika", tak se zcela neokázale a skromně jmenuje nová kniha kolegy blogera a především filmového znalce a fandy, Ondřeje Slaniny. Kniha, kterou považuji za jednu z nejlepších encyklopedií filmu, jakou jsem kdy četl ...

27.11.2011 v 20:10 | Karma článku: 17.33 | Přečteno: 1596 | Diskuse

Roman Potoczný

Transit ... "Luxusní?" ... "Nejluxusnější!"

Sprintoval jsem ulicí jak kousnutý do zadku. Letmo jsem se ohlédl. Byli tam. Bylo jich asi šedesát a všichni mě pronásledovali. Cítím ruce, který se mi sápou po batohu. Mlátím a kopu kolem sebe jak šílený. Jak to do hajzlu dělal ten Bruce Lee? Obrovitý a sádelnatý týpek se složil k zemi. Proskočil jsem stojící pick up skrz naskrz, přeskočil trafiku a upaloval jsem dál ... Všechno co musím vyřešit se mrská uvnitř batohu, který mám na zádech ... Ptáte se proč takhle vyšiluju? ... To se musíme vrátit několik týdnů nazpátek ... anebo víte co, vrátíme se ještě dál ...

10.3.2010 v 8:50 | Karma článku: 19.31 | Přečteno: 6514 | Diskuse

Roman Potoczný

Kdo si počkal, ten se dočkal ...

... v pondělí 8.12. večer byla v pražském klubu Vertigo pokřtěna nová kniha Rudolfa Havlíka "Nikdo nechce čekat věčně" ...

12.12.2008 v 10:30 | Karma článku: 20.40 | Přečteno: 2561 | Diskuse

Roman Potoczný

Kde je hudba? A kde je "Havlík" a kde zmizely ty staré dobré časy..

kdy býval blog svobodný a každý si zde mohl psát, téměř, co jej napadlo? ... ... ... ... Tento perex byl příliš krátký, tak jsem jej musel prodloužit. Neberte to, prosím, při čtení článku v potaz, prosím. Děkuji. ...

5.12.2008 v 15:35 | Karma článku: 29.60 | Přečteno: 2124 | Diskuse
VIP
Počet článků 299 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3499


Na blogu působím déle, než deset let. Píšu převážně o filmu, o hudbě, knihách, kulturních a společenských akcích, výjimečně o politice. Je fajn, že lze zatím svobodně vyjadřovat vlastní názor. Zatím ...
Bloguji, tedy jsem!